Khamis, 18 November 2010

Kuantan tembeling

1.Kuantan tembeling aku pernah jugak jejak. Nak pi sana agak sukar sikit sebab papan tanda agak kurang. Sebagai panduan yang mana nak pi Kuantan tembeling hangpa tuju ke teluk cempedak je la kompem leh jumpa. Tak pun tuju ke zoo teruntum, jalan padang golf ala dekat-dekat kawasan perumahan MB tu hah. Kawasan perumahan elit tu.


2.Resort ni atas bukit da, so jangan duk mimpi nak mandi pantai. Pantai ada but di bawah bukit tu hah hahaha. nak mandi jugak hang pa pi la teluk cempedak tak jauh dari Kuantan tembeling, sekitar 1km je. Kolam renang kat sini leh tahan la. Anak aku suka kekeke


3. Dia ni memang puteri kolam adeiii




4. Bab makan kat sini susah sikit, aku pun tak tahu nak makan kat mana, last aku pi makan kat teluk cempedak, hm tak best !mungkin jugak aku tak tahu dia punyer tempat makan hahaha.

5. Bilik sini so far good. Selesa. Itu dah cukup baik. Ada bilik ada ruang tamu dan boleh memasak kalau anda mahu hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan