Sabtu, 16 Februari 2013

majlis ramah mesra kementerian pengajian tinggi sempena tahun baru cina@dataran tasik kluang


1.Thanks DR Hou Ahli Parlimen Kluang yang sudi jemput aku ke Majlis Ramah Mesra Kementerian Pengajian Tinggi bersama IPT sempena tahun baru cina 2013 hari ni, Majlis ni telah diadakan di dataran tasik putih kluang..hehehe aku bab2 makan ni kalau jemput kompem pergi punyerrrr haahahaha..bab perbezaan politik tolak tepi hahahaha pe penting makan dulu.


2.Aku tengok semua ketua jabatan dalam daerah kluang dijemput hadir..bagusla hehehe..time makan kita makan..disebabkan selalu jumpa depa ni maka banyak antara ketua jabatan yang aku dah kenal hahahaha..asyik2 muka sama jumpa kakakaka..esok de majlis lagi adehhhh..deekat2 pilihan raya umum ni makan banyak majlis nak kena hadir..ni la dulu tak nak dekati rakyat bila time nak undi macam ni berlambak majlis nak ne hadir..nasib badan aku leee..

3.Majlis ramah mesra ni bukan apa sangat just makan2 raya cina je lau dengan ayat ringkasnya majlis temu mata kata orang kelantan hahaha..jumpa cakap2 dan makan2 hahaha..hadirin aku tengok kat bawah khemah penuh!!!!betul2 ramai sebab depa ni bab makan tak kira fahaman politik ka apa hahahaha depa bagi kita makan janji HALAL..makanan memang halal sebab depa tempah dengan kontraktor melayu so bab makanan untuk majlis begini aku dah biasa sangat dah..


4.Kalau nak kira kiraan rasanya hadirin lebih 5 ribu aku rasala..sebab khemah banyak semua penuh...mcm biasala masyarakat cina ni bab makan dan perayaan dan pemberian depa leh terima duduk bersama dan makan bersama...bab politik dan dasar depa ni pandai analisis...hahahaha undi tetap rahsia kakaka..Parlimen Kluang panassssssss..betul2 panas...hm hm termasuk dalam senarai bakal jatuh ke pakatan rakyat terrrrrr hahahaha..la la la la..

5.Sebab majlis ni bersifat santai maka aku bawa anak2 aku sama ..depa seronok dok bantai sate,mee,pehhh makanan tak tahu nak pilih banyak sangat hehehe..peruntukan dari mana la depa ni dapat kakakakakaka..er er tasik putih kat dataran tasik putih kluang ni tengah cantik hehehe penuh pokok teratai :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan