Rabu, 17 April 2013

Lawatan Pengarah Negeri :)



1.Hahaha jem kat ruangan komen aku beb ..bab2 berkaitan tuntutan perkeso ni memang tiap2 hari ade pengikutnya hohoho kena plak page tu dah jadi lembab beb..tapi takpe aku cube jugak jawab yang terbaik untuk hangpa..

2.Hari ni plak Pengarah Perkeso Negeri Johor Tan Bi Fong mai pejabat aku..so sampai tengahari jugak la dok bagi taklimat dalam bilik mesyuarat...tapi pengarah ni baik hahahaha bab2 taklimat stil on bab makan pun on sekali hahahaha no hal..

3.Yang menarik aku tengok Pengarah baru aku ni lain sikit dari yang biasa..ok dan cool orangnya..hope berpanjangan hahahahaha..kerja akan lebih menyeronokkan jika tiada yang  sibuk2 nak kondem sana kondem sini lalalalalalala...

4.Hehehe terima kasih juga sebab puji bahagian aku tadi..yeee sebenarnya team aku tu patut dipuji pun..pencapaian faedah pun baik...yang tak puji mesti terdiri dari golongan yang buta...tau nak marah aje kerjanya hahahaha...kadang kala orang luar tahu dan lebih pandai menilai beb..wel tima kasih la pengarah..dah lama team aku ni sunyi dari dengan pujian wakakakakakakakakakakaka

Tiada ulasan:

Catat Ulasan