Khamis, 21 November 2013

Program Advokasi perkeso di TH Ladang Bukit Lawiang dan Ladang Gunung Sumalayang


1.Alhamdulilah..baru selesai majlis@program advokasi perjalanan selamat ke tempat kerja yang telah jayanya diadakan di TH Plantation Ladang Bukit Lawiang/Ladang Gunung Sumalayang Kluang Johor..Program anjuran pejabat perkeso Kluang hehehe..ini kali pertama diadakan di Ladang Milik Tabung Haji :)


2.Alhamdulilah penyertaan amat mengalakkan..Terima Kasih tak terhingga buat Team TH Pantation Ladang Bukit Lawiang dan TH Plantation Ladang Gunung Sumalayang yang sudi menjadi tuan rumah dan menyambut kami dengan begitu mesra sekali..kalian memang best geng..ini penganjuran antara yang terbaik!!!Oh ya depa ni tahun lepas dianugerah Anugerah Ladang Bahagia Oleh Kementerian Sumber Manusia...meme bahagialah ladang ni :)


3.Big Thanks For Tuan Pengurus Ladang Bukit Lawiang dan Gunung Sumalayang Tuan MD Hanif..Tuan Meme best..persediaan tempat yang cukup menarik...kami berceramah dalam keadaan cukup selesa hehehe di rumah tamu geng..besar woooo..penglibatan kalian cukup bermakna sekali..walaupun dalam jangkamasa yang amat singkat kalian cukup bersedia...thanks makanan yang kalian sediakan untuk kami amat-amat sedap sekali hahahah berani kambing pehhhhhhh..thanks tuan Manager!!!


4.InsyaAllah ada masa ada program kami akan berkunjung lagi..Program berjalan hampir 4 Jam...cukup2 bermakna dan pelbagai maklumat berjaya dikongsikan secara bersama...banyak persolanan dan permasalahan berjaya di rungkaikan..harap kalian berpuas hati..InsyaAllah jumpa lagi tahun depan.



3 ulasan:

  1. salam, en kd apa khabar? hehe... ada yg btanya soalan ttg perkeso di blog ssl. boleh tolong jwb kan? (padah org yg suka copy paste)

    BalasPadam
  2. Salam, dipendekkan cerita sy dpt tuntutan HUK 10%', sy bersetuju dan dah isi borang seperti yg di suruh, dah submit, cawangan kajang bgtau, jumlahnya melebihi 70k dan akan dibayar oleh HQ,...selepas sebulan, tiada kabar berita....sbnarnya perlu tggu berapa lama?

    BalasPadam
  3. As'kumn,saya ni dah 5 bulan accident patah kaki masa nak pergi kerja,dah buat report polis Dan bagi dokumen semua Kat majikan utk minta bantuan Kat socso, call majikan cakap dh submit Kat perkeso lepas tu majikan diam jer Dan tak update apa2 Kat saya pasal claim,baru2 ni saya email perkeso tanya pasal kes saya rupa2 Nya dia langsung tak report Dan submit apa2 dokumen Kat perkeso, boleh ke say nak claim perkeso ni Dan ambil tindakan Kat majikan, mungkin dia tak carum pasal saya kerja baru 3 bulan Kat company ni sehinggalah accident.

    BalasPadam