Rabu, 17 September 2014

seranta perkeso kluang 2014@taman negara endau rompin


1.Alhamdulilah 11/09/2014 yang lalu aku dan rakan2 pejabat perkeso kluang telah berjaya mengadakan satu Program seranta PERKESO berkaitan ceramah2 berkenaan faedah2 perkeso dan jugak Program Saringan Kesihatan dan jugak Program perjalanan selamat ke tempat kerja..hehehehe..

2.Program ini di adakan di Taman Negara Endau Rompin hehehe jadi bermalam la aku dan the geng satu malam kat resort taman Negara endau rompin tu…cukup selesa sangat geng…Alhamdulilah pihak taman Negara melayan kami dengan baik.

3.Program ini di tumpukan kepada berpuluh puluh ladang dan sawmill kayu yang terdapat di sekitar taman Negara endau rompin ini…pehhh amat seronok geng buat program kat sini…thanks masyarakat ladang yang bagitu teruja hadir ke program kami.Thanks jugak kat penduduk kampong PETA hehehe hantar wakil mendengar ceramah kami..

4.Aku tak buat apa hahahha just bagi ceramah aje lah hehehe..sepanjang aku ceramah banyak jugak la soal jawab..alhamdulilah banyak persoalan yang berjaya di rungkaikan…

5.Pun begitu bukan senang jugak nak buat program kat sini jika tak dak kemahuan dan iltizam yang tinggi hahaha jalan masuk aje dah macam naik kuda kakakaka…masa aku lalu situ pun banyak pokok tumbang atas jalan dan kami angkatla pokok2 yang tumbang tu hahahaha..yeahhhh pengalaman beharga…tahi gajah dikiri dan kanan jalan…

hehehe..ni hah pokok tumbang time masa nak masuk taman Negara..

hehehe dan lagi...


6.Banyak benda menarik kat sini termasuklah lawatan ke akmpung PETA…nanti ade masa aku coretkan nantila geng..dah tak sempat nak tulis ni..lain kali la…hohoho malam duk free sempat lagi BBQ hahahaha…
 
BBQ time :)
 
Kampung Orang Asli Time hehehe cuba permainan orang asli  :)
 
 
hehehe chalet..RM150 leh muat 10 orang...ada 3 bilik...ruang tamu luas..
 
 
hehe persediaan..daftar dan lapor diri di pejabat Taman Negara Kahang duluuuuu..bayar permit masuk dan chalet dulu..
 
 
baru leh masukkk..
 

hehehe..letak tanda arah dulu..karang ada jugak hak sesat jalan kakakaka..


pintu masuk taman Negara :) letak baner dulu

 persiapan terakhir di kala malam..
Ok la geng nanti de masa aku cerita bab2 taman Negara endau rompin ni..aku sebenarnya da biasa kat sini hehehe..nak tahu sendiri nak buat program tau nak bermalam dengan keluarga boleh lah call depa sendiri..tapi sini memang best geng..nantila aku cerita ye...tunggu de masa la wakakakaka..


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan