Rabu, 17 Jun 2015

Anugerah Khidmat Cemerlang Perkeso 2015@Grand seasons hotel

 
1.Semalam aku ke Hotel Grand Season Kuala Lumpur atas jemputan Ibu Pejabat tempat aku kerja, sebenarnya serba salah nak cerita atau tak kat sini hahaha kalau cerita nanti dikata nak menunjuk-nunjuk dan riak pulak hahaha tapi sebab ni blog aku lantak la hahahaha suka hati aku lah nak tulis apa kakaka..
 
 
2.Sebenarnya aku telah di pilih untuk menerima Anugerah Khidmat Cemerlang (AKC) untuk tahun ni..alhamdulilah..dapat jugak akhirnya..terasa diri benar2 dihargai buat seketika wakakaka hahaha,.selama ni pun kerja keras juga tak dak plak depa bagi kui kui kui..ramai juga kawan2 seperjuangan yang dapat..tapi nak dapat Anugerah Khidmat Cemerlang ni bukan mudah terutama melibatkan kerja aku sebagai pegawai penyiasat..pehhhh terkejar sana terkejar sini siasat kes..lambat siasat maka jatuh lah sasaran kerja beb..bukan mudah nak jaga prestasi geng..sebab kita berurusan dengan manusia pelbagai ragam..
 
 
3.Majlis Anugerah Khidmat Cemerlang kali ni diadakan di Grand Seasons Hotel..agak meriah majlis ni..ramai juga kawan2 seperjuangan yang menerimanya..sampai di hotel penginapan jam 2.00 petang terus check in dulu...bilik ok la semuanya selesa...ohh ya tetamu VVIP malam anugerah ini adalah YB Menteri Sumber Manusia..dan pimpinan tertinggi perkeso.
 
 
4.Majlis bermula jam 8.30 malam berakhir jam 11.30 malam..makanan yang disediakan alhamdulilah boleh tahan sedapnya...banyak juga persembahan yang dipertontonkan pada malam tersebut..ape pun aku anggap anugerah ini untuk semua kakitangan pejabat aku coz mereka akadalah sebahagian dari kekuatan diri ini hahaha menyentuh persaan betul anugerah tahun ni kakakaka banyak cerita banyak keringat dan banyak masa bersama keluarga dikorbankan untuk bekerja hahahaha..
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan