Selasa, 1 November 2016

Gold Coast Melaka International Resort@Cuti Depavali 2016

1.Cuti depavali hari tu aku ambil peluang bawak anak-anak jalan-jalan hehe sia tengok anak-anak cuti panjang dok lepak aje kat rumah kiki..tak jauh bawa pi Gold Coast Melaka ja kakaka..kira-kira 2 jam lebih aje dari tempat aku duduk ni hahaha..macam biasala chek in jam 3.00 la..tapi masa aku pi ni orang tak ramai lagi sebab hari Jumaat hahaha hari Sabtu baru ramais ebab cuti Umum Depavali..so nak check in pun tak la tunggu lama sangat.
2.Ada kunci apa lagi terus masuk letak beg pakaian dulu hahaha..aku tempat 2 bilik tapi masuk dapat 3 bilik kakakaka tak tahu lah depa sengaja bagi free satu bilik kot wahahaha..so selesa la kami hari tu kikiki tido tanpa ganguan anak2 bahahaha..aku duduk kat blok Hang Tuah hahaha kira malam tu aku nyer semangat sama macam Hang Tuah kakakaka kot-kot mana tahud apat anak laki-laki la plak wahahahaha..
3.Kat sini ada 3 kolam untuk mandi manda lah hehehe 1 kolam biasa,1 kolam ada budak2 nyer mainan dan 1 kolam yang berombak hahaha anak2 aku dok bantai semua sekali..hm hm teringat dulu-dulu masa aku kecil dulu-dulu mana la nak berbaun main kolam-kolam ni hahaha..sekadar berkubang kat lumpur dan paya belakang rumah aje la..bertuah budak-budak zaman la ni..

kolam berombak Gold Coast Melaka ni tak lah sebesar dan sekuat yang ada kat Bukit Gambang resort tu hahaha..tapi boleh lahhh
4.Makan malam kat melaka ni senang mana-mana tempat pun ada kedai makan hehehe..aku macam biasala kalau pi melaka kadang-kadang terpengaruh gakla makan kat ikan bakar kat umbai tu hahaha..malam tu pun sama daaa adeiii pengaruh apa benda tak tahu la pi makan kat umbai gak kikiki..nak parking punyelah banyak kereta adehhh..

5.Hehehe sesekali update pasal anak-anak ni best la jugak nanti hangpa bosan asyik dok bantai bab-bab perkeso aje kikiki



Tiada ulasan:

Catat Ulasan