Jumaat, 17 Disember 2010

Neonode sememangnya hebat

1.Hari ni jumaat macam biasa aku tak keluar banyak tempat just 1 kilang sahaja,itu pun sekejap just untuk lengkapkan kes siasatan yang diperlukan. hari ni aku masuk kilang malaysian mosaic berhad bla bla bla siap siasatan..tangan minah ni dihembap 25 keping papan yang disusunnya ketika itu mengelongsor..dalam satu papan ada la berat 2 kg beserta mosaic kalau 25 papan x la 2 kg hehe adala 50 kg sakit oooo..







2.Balik je pejabat ade satu bungkusan khas untuk aku..hm pos laju tu kekeke sebut pasal pos laju tak de mana laju pun ehhh..aku pernah pos buku ke pasir mas mau makan 4 hari jugak..mana ade laju hampeh! tapi urusan pos laju yang aku terima hari ni sememangnya laju la jugak..dalam 2 hari order aku dah dapat apa yang aku inginkan..


3.Buka je bungkusan jeng jeng jeng suspen hehehe..er er tak buka lagi ni..er er tak sabar nak tengok kekeke..


4.Opsss opss..apa dia ye..hehe benda ni sememangnya telah lama ku tunggu-tunggukan..hajat dihati nak hadiahkan kat wife tersayang..but macam biasala jika benda yang aku beli kompem ada je yang dia tak suka..beg,baju bla bla bla hahahaha harap kali ni pun sama kalu tak suka leh aku guna kakakaka..ops pe benda tu ye...yang pasti sememangnya canggih beb!canggih wa cakap lu!nama gagjet ini neonode..



opsss tak nampak ek...khas untuk isteri tercinta..kalau tak nak takpe le..neonode ni memang hebat wa cakap luuuuu



5.Jika dilihat dari saiznya cukup kecil..but kelebihannya cukup banyak..mengunakan aplikasi window mobile oooo...canggih beb..phone ni kalau hangpa cari kat mana-mana kedai kat malaysia kompem susah nak dapat punyer..kat sweden kompem ada!



nape tak caya ke saiznye kecil...phone ni tak dak nak guna tekan-tekan punyer main touch scren je beb kekekeke..aku order dengan member aku je..hebat kawan ni bisnes phone ober c oooo phone untuk di eksport ke sweden ooo..hope my wife suka la coz aku beli untuk dia..lau dia tak suka macam biasa lagi bagus le..leh je aku guna kakakaka..kecil kan kan..kepintaran phone ni aku ku ceritakan dari semasa ke semasa..sebab aku baru nak belajar guna hahahaha...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan