Sabtu, 14 Januari 2012

Majlis Penyampaian Cek Faedah Perkeso@Endau



1.Hari ni aku diamanahkan untuk menyempurnakan majlis penyerahan cek faedah perkeso..hm hm  sempena tahun baru cina katakan..dapat arahan pun dah disaat akhir..buat plak hari sabtu ( hari wajib aku dan keluarga keluar jalan2) apa nak buat arahan nak ne pi la jugak...bab2 pi keluar majlis dan hadiri majlis tak kira besaq ke kecik aku la yang selalu jadi mangsa..dah cina anjur majlis ada ka patut majlis mula jam 6.30 petang adehhhh siot je..aku dah la jauh...so jam 3 petang dah nak ne tolak pi endau dah! Sampai2 depa pun tak dak lagi eh! kerusi banyak la :) kerusi banyak hidangan pun banyak..kehadiran mak oiiii ramai siot



2.Bertolak jam 3.00 anak2 nak ikau hahahaha depa biasa dah lau aku keluar semua nak join hahah depa ingat aku keluar jalan2 ka...tolak dari kluang jam 3.00 jam 5 aku dah sampai mersing dah..pekena goreng pisang tepi pantai dulu hahahahanak kasi hilang penat drive beb..sib baik penyimpan akaun pejabat aku ikut ..kalau tak kompem aku boring punyer lah!



3.Ramai jugak yang terlibat hari ni..so bila sampai aku di sambutla ala kadar tu..biasala..tak sambut pun aku tak kisah ehhhh..main redah pun takpe ehh..lagi best lau orang tak sambut hehehe




4.Masuk dewan orang dah ramai..dependekkan cerita aku sempurnakanlah pembahagian cek bayaran tu hah..main wi je lah hahaha..pehhhh hamper dan limau banyak terrrrrr



5.Disebabkan majlis mula pun dah lewat...so aku pun balik lewatla..dah la jauh..pe pun nak isi perut dulu la..lapar kat sini cina nyer makanan semua tak halal adeiii sengal!pusing2 aku pi makan kat De semak mersing hehehehe best beb..lepas kenyang balik rumah sampai kul 10.00 malam adehhhh penat







Tiada ulasan:

Catat Ulasan