Rabu, 13 Jun 2012

kursus@emperor hotel melaka


1.Aku tak sempat nak update sejak akhir ni..banyak sangat kerja, kena plak sekarang ni tengah kursus dari 11 jun sampaila 14 jun, terpaksa tinggal anak dan isteri yang tak sihat...risau sungguh..apa nak buat nak ne hadir plak..



2.Kursus ni kat emperor hotel melaka..hotel ni adehhh la.. ni tempat yang paling tak best aku pi ..takpernah lagi aku kursus tempat yang tak best macam ni hahahaha dari tempat parking kereta hingga makanan adehhhh banyak sangat yang tak best dari best!nak habaq banyak2 nanti hotel marah aku kakakakaka

                                     ni tempat parking kereta hotel ni..

                               

                                   rate bilik leh tahan woooo

3.Maybe depa nak berjimat..hantar anak2 buat kursus kat hotel yang murah tang time depa kursus sampai ober C..hehehe dunia la ni tak pelik dah!layan gambar hotel ni dah la ...





4.Dek masa tak mengizinkan cukup setakat ini aje..tentang kursus ni nanti aku citer lain kali la..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan