Jumaat, 22 Jun 2012

musim bola jersi laku beb



1.Hari ni aku ronda2 kat tempat member aku niaga ..ramai jugak member2 aku yang suka sangat niaga.. macam2 jenis perniagaan dari yang kecil sampaila tahap jutawan..tapi biasanya yang kecilla yang selalu ingat kita hahahaha yang dah kaya raya bukan tak ingat tapi busy sokmo.


2.Sempena demam bola euro ni aku singgah la tempat member aku ni niaga jersi hehehe member satu pejabat..laku bebenarla time2 demam bola macam ni..untung jual jersi ni hanya mereka yang terlibat dalam perniagaan jenis ni je yang tahu betapa lumayanyerrr..tapiiii memang lumayan wa cakap lu hahahaha siap leh upah pekerja wooooo....



3.Tapi betul la kata orang kalau nak jual jersi tempat paling laku dan leh jual kompem pasar malam..kalau buka kedai tak berapa nak jalan..





4.Lihat member dah ramai berniaga ni aku rasa sikit masa lagi nak ne join kelab niaga depa la..hidup zaman ni tak leh harap satu punca pendapatan jah..






Tiada ulasan:

Catat Ulasan