Jumaat, 30 November 2012

hujan lebat sikit kluang terus banjir kilat..ada yang tak kena dengan sistem perparitan!

1.Semalam dalam jam 4 petang hujan lebat tak henti-henti dalam 2 jam jugakla..masa tu aku kat dalam pejabat lagi sib baik tak keluar mana2 masa tu...depan pejabat air dah melimpah...hm hm sistem perparitan tak betul aku rasa..

2.Aku ingat tak dak apa2 la..tapi bila nak balik hm hm separuh jalan nak balik umah aku dah tengelam aiyaaaaa terkandas setengah jam jugak beb nak tunggu air surut...ini bukan kali pertama dan aku yakin ini bukan kali terakhir jika tiada langkah langkah yang lebih konkrit diamnbil oleh pihak berkuasa untuk mengatasinya..salah satu sebab utama adalah sistem perparitan yang cukup2 lemah di kawasan ini..adehhh penat macam ni hujan sikit terus banjir kilat!
3.gambar yang aku muat kat sini dirakam semalam beb..bukan gambar2 lama...wakil2 rakyat yang berkaitan hangpa jangan duk selimut dikala masa hujan tolong2 jenguk apa yang patut!!!!ya hujan tetap hujan hangpa kena cari jalan nak perderaskan air tu mengalir beb bukannya time hujan hangpa lena diulit INTAN..tak lama lagu nak PRU13..hangpa lena maka hangpa akan lena buat selamanya hehehehe nak kekal kerusi sory la beb..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan