Jumaat, 9 November 2012

Majlis penyampaian sumbangan deepavali 2012 dari JUITA Johor


1.Hari ni aku tak dak Operasi..sebab hari ni penuh dengan aktiviti lain..masuk aje kerja dah kena mesyuarat..habis mesyuarat dah jam 12.15 tengahari hm macam biasa banyak sangat isu..12.15 tengahari dan time rehat..terus balik makan dulu..lepas tu pi solat jumaatla..hari ni jumaat kan kan..

2.Siap aje solat jumaat aku dah kena bergegas ke Majlis penyampaian sumbangan deepavali anjuran MIC kluang dan di sampaikan oleh Pengerusi JUITA Negeri Johor Prof Jamilah Ariffin Isteri MB Johor tuu..Janji Program mula jam 3.00 petang tunggu punyer tunggu jam 4.00 lebih juga mula hampeh betul la..

3.Program MIC ni seperti biasa lintang pukang sory cakapla dalam banyak majlis yang aku pi banyak-banyak program tak kirala politik ka rasmi ka MIC mesti tak best!!!!dah banyak kali aku pi Majlis MIC nak minum air minirel pun susah!!!!mahal sangat ke sebotol air minirel bro?????hampeh la lu orang!

4.Jika kita menjemput ketua Jabatan untuk hadir ke majlis rasmi kita dengan hantar surat jemputan KHAS kononya denganhormat di jemput..maka adalah sewajarnya tempat disediakan untuk ketua jabatan..waima meja dan kerusi..namun amat mengaibkan time aku pergi majlis ini hanya 1 meja sahaja disedia untuk ketua ajabatn yang ramai hadir??????buat menatang apa jemput kami jika tiada meja????lu orang ni buat kerja guna otak ka apa??????sory la beb tahap lu orang anjur majlis tahap budak2 main pondok2 aje la...YANG KORANG PENTINGKAN ADALAH MEJA2 POLITIK!!!!!KALAU DAH MACAM TU PE KEJADAH HANGPA JEMPUT KAMI!!!!!!!!!!!sampai tempat duduk pun tak dak....baik tak payah jemput dari menjemput ibarat ajak2 ayam!!!buat masa buag duit cetak kad jemputan cantik2..memang hampeh la lu orang!!!

5.Akibat kecewa ramai antara kami blah awallllllllllllllll...lain kali jangan harap aku nak join hangpa punyer Majlis bro!atas meja bulan main ada pinggang dan gelas..namun air setitik pun tak dak untuk membasah tekak yang haus!!!!!!!!!!!!!!!!!hampa punyer program hangpa syok sendiri..lebih baik buat untuk hangpa jangan libatkan kami..buang masa aku je..baik aku pi siasat kes kemalangan lagi leh pahala..leh tolong orang leh cepatkan kes bayaran dari buang masa dengan program entah apa2 ni!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan