Selasa, 29 Januari 2013

Jatuh dalam rumah tak payah la nak claim perkeso aummmm

1.Masih banyak yang tak tahu bahawa jatuh dalam rumah tak bolehlah nak claim dengan perkeso...adehhhh dah berapa kali aku nak habaq ni hahahahaha..hangpa pun ehhhh nak jugak cuba2 nasib adehhhh tambahkan kerja aku la ni adeiiii..aku tak cukup masa nak siasat kes2 macam ni hehehehe..yang kesnya kompem ditolak!hmmmm ingat la aku pesan hanya situasi pi kerja balik kerja semasa kerja atau berkaitan pekerjaan sahaja boleh claim perkeso...itu bab2 kemalanganla...seperti yang aku post kat blog ni dalam beberapa siri yang lalu..so jangan dok cuba2 buat lagi...lalalalalala penat dah nak habaq ceramah dah buat mcm2 dah hehehehe lalalalala masih jugak pening la tu lalalalala


2.Banyak situasi jatuh dalam rumah tak kirala situasi mana sekalipun jatuh dalam tandas ka jatuh dari atas katil ditolak wife ka gaduh dengan wife kena tolak tangga ka hangpa sendri tanggungla weiiii hahahahaha ingat la jangan la duk pi claim dengan perkeso lau kes2 macam ni...hm hm..bukan apa banyak kes aku siasat bulan ni melibatkan kes sebegini..hm hm rugi masa beb..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan