Khamis, 24 Januari 2013

Maulidur Rasul daerah kluang

1.Hari ni ke majlis sambutan Maulidur Rasul bersama TMJ kat Masjid Jamek Kluang..tapi sayangnya gambar tak sempat nak snap la beb..apa daya kali ni aku ditempatkan kat perarakan bersama ketua2 jabatan daerah kluang sambut TMJ sekali so tak dan aku nak snap gambaq hm hm..sib baik tak hujan time perarakan semalam hehehe..yang paling best ceramah memang sedap..banyak Ilmu dan pengajaran di perolehi..Alhamdulilah!makanan pun sedap sebab aku makan di meja VIP wakakakakaka Alhamdulilah!lebih 2000 peserta dengan lebih kurang 45 kontijen menyertai perarakan sempena maulidur Rasul kali ni..

2.kadang kala pening jugak aku...banyak sangat majlis2 rasmi yang kena pi...banyak plak kes nak siasat...aku cuma ada 2 tangan 2 kaki adehhh la..kejar sana kejar sini beb..apa nak buat


Tiada ulasan:

Catat Ulasan