Selasa, 5 Ogos 2014

Siasat kes dalam mood raya :)



1.Macam biasa hari ni siasat kes kemalagan untuk tuntutan bencana kerja perkeso..hm tapi mungkin dek masih dalam demam raya banyak rumah yang aku pi tak dak orang (ajaib juga yang patah kaki pun leh pi jalan2 raya hehehe)...adooowla penat2 pi tak dak orang ni yang tak leh tahan ni...tension geng...dah call awal2 pun depa leh keluar merayap..adoooo tak nak duit takpe hahahaha aku simpan kes hangpa lama2 baru tau wakakakaka...tapi aku tak le macam tu..dapat kes aku nak stel cepat2 ..tapi masalah hangpa buat macam ni la yang buat kerja aku tergangu dan buang masa!!!

 

2.Hari ni jugak aku pi siasat satu kes kemalangan melibatkan seorang pekerja kilang kain...sian geng..amat susah juga kehidupannya..nak ambil stetment@soal siasat pun kena buat sambil cangkung je..tak dak meja geng..tapi itu dah biasa bagi aku..yang teruk macam ni pun banyak...biasanya aku bawa meja kecil jenis lipat (meja baca al-Quran)...tapi hari ni lupa bawa meja lipat.. tu yang kena cangkung 1 jam lebih sambil menulis....geng bukan senang kerja macam aku ni...penat ada tekanan pun ada..lagi tension dah janji siap2 bila aku pi hangpa tak dak rumah..ni yang buat aku geram macam nak telan orang..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan