Isnin, 23 April 2012

Kilang sawit PPNJ Kahang


1.Sekadar nak update je, hehehe hari ni masuk Kilang sawit PPNJ Kahang..entah macam mane la banyak staff sini excident langgar babi kat jalan..babi pulak satu hal dan dan kalau nak lintas main sondol je ..tu pasai name dia babi hahaha..kalau sondol lori ka treller ka takpa la jugok ni main sondol motorsikal yang ni guat aku tak leh tahan ni adehhhh sian kat pakcik2 yang kerja kat sana..mybe kat situ haiway geng2 menatang tu kot..mybe jugak babi2 ni dah tak de tempat nak tinggal sebab hutan/habitat mereka dah jadi kebun/ladang sawit bekali..

                            surau kawasan kuartes kilang sawit PPNJ

                             kawasan perumahan kilang sawit

                             ini menatang apa aku pun tak tahu


2.Ohh ya ada kawan2 tanya aku kalau langgar binatang pun leh buat tuntutan dengan perkeso ka???hello brader tak kirala binatang apa yang hangpa langgar jika perjalanan hangpa tu nak pi kerja atau balik kerja atau sedang kerja ianya tetap dikira bencana kerja yakni boleh dibuat tuntutan dengan perkeso dengan syarat2 yang aku pernah cerita dulu..hangpa cari sendiri lah..er er er langgar babi ka langgar monyet ka langgar biawak ka sebut saje langgar/kemalangan jalan raya wajib buat laporan polis dan beserta peta lakar mcm biasa ye..Ok cukulah setakat malam ni :)

                              hehehe babi hutan

3.Bab2 babi punyer hal aku tengah kumpul material hahahahaha banyak kisah2 lucu pekerja yang nak pi kerja langgar babi sedang aku kumpul hahahaha..nak minta izin depa tuan punya gambar dulu baru boleh mai tampal kat sini..banyak beb..tambah2 area bandar tenggara dan kahang juga mersing...hahaha tungguuuuu

                           ini nakal..boleh terjun dari atas pokok ke atas motosikal



p/s pesanan dari penaja 

                              kita orang sentiasa ada tazkirah pagi :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan