Jumaat, 6 April 2012

majlis perpisahan@ 2 city kluang


1.Peh bulan ni memang sibuk teramat sangat. Hari ni baru ada kesempatan nak jenguk aku nyer blog..yaaa blog yang teruk dan bersepah kakakaka...lantakla yang pasti Alhamdulilah blog ini telah banyak membantu insan2 diluar..thanks banyak2  buat mereka yang sentiasa memberi sokongan..aku sekadar berkongsi saja maka aku halalkan apa jua ilmu yang diperoleh dari blog lintang pukang lagi bersepah dan amat menyampah ni..er er yang mengarut jangan duk ikutla weiii :)

                                wa mau bebas bro..

2.Sekadar catatan yang akan kekal dan terpahat utuh dalam memori...dalam bulan ni jugak aku bertegang urat bahas membahas..sambil meluah perasaan yang terbuku dihati.. bertukar tukar fikiran laksana pertempuran FAM dengan Anuar musa..penuh emosi but still cool..beliau seorang Majistret..ya dia bidang yang berlainan..dan beliau melihat dalam pelbagai sudut perundangan..kuasanya lebih besar dari aku..aku pulak bidang yang berlainan..aku melihat dari sudut penyiasat dan ruang lingkup disekitarnya maka kita bertembung di arena dan dipadang yang cukup berbeda J

       
3.Oh ya..kesan perbahasan hangat tu aku bagaikan terkena tulah kakakakaka adeiii bengkak gusi dan rahang sakit gigi weiiiii kakakaka adeiii Ilmu apa yang Majistret tu pakai wooooi hahaha..apa yang aku bahaskan dengan Majistret tu akan ku ceritakan nanti...still coolllll...pipi aku dah ne tampal koyok dah..sakit gigi oooo

                                belum makan dah mengantuk

4.Aku sebenarnya baru balik dari majlis makan malam sempena  perpisahan pembantu akaun pejabat aku yang dah ne pindah ke pejabat lain, biasala bila dah kenyang aku susah nak tiduq...majlis tadi sekadar makan malam biasa tapi best hahahaha aku ni mcm kontraktor pembersihan..semua dijamin bersih.. laksana  alam flora, swm dan seangkatan dengannya..mai je bab2 makan ni aku semua sapu licin punyer kakakakaka..licin wa cakap lu!

                                             doa makan@stanby tentera semut


5.Majlis perpisahan ni dibuat di 2 city kluang..hm nak jimat bajet beserta nak dekat dengan rumah hahaha..but still cool dan tidak menghampakan..lagi pun kita orang bukannya menteri2 pun wakakakaka sekadar menteri dalam rumah tangga je bolehla,tu pun kadang2 berlaku rampasan kuasa jugak tu kakakakaka..sebut pasal makan ni mcm2 makanan leh tibai..jadi sebelum ke majlis makan ni aku dah kosongkan perut hahahaha kira makan sakan orang kata...


6.Tempatnya ok but sesuai untuk 20 orang ke bawah je lah sebab dewan makan 2 city tu sempitla..adehhh cukup2 je kami lepak tadi...hm takpala kita buat sekadar mampu je..boleh tahan jugak la team penganjur majlis ni hehehe..nak besar kena hulur bajet lebih la broo


7.Macam biasa lau ada majlis pe2 yang tak rasmi aku bawala tentera aku..bukan tentera bergajah..tetapi sekadar tentera semut hahahahaha..tentera semut ni kalau bawak majlis makan memang berbaloi kakakakaka..sang semut sememangnya rajin mengumpul makanan dan makan...itulah tentera semut senjata bukan rahsia aku wakakakakaka..

                                standby..gomo kelate gomo
                     
                                pahlawan merah di medan pertempuran



hehehe..

                                selesai part 1

                                             Hmm

                                          kasi rest dulu

                                yeahhh..

                                tentera semut kekekeke

                                 Yeahhhh..bantai
                                 
                                yesss kekeyangan-Alhamdulilah




Tiada ulasan:

Catat Ulasan