Isnin, 19 Ogos 2013

Antara persiapan awal Operasi perkeso@Kluang...jaga2 la kalian :)


1.Tak lama lagi Operasi besar-besaran seluruh negara akan dilakukan untuk mengesan majikan2 yang masih gagal mendaaftar perusahaan/perniagaan mereka dengan pihak perkeso..pejabat aku tak terkecuali la..benda ni dah jadi rutin kerja kami..benda baik demi untuk melindungi pekerja buat apa lah hangpa lari dari mendaftar perusahaan dengan perkeso???kadang2 pelik aku dengan pihak majikan ni..tahu nak kejar untung aje...fikirla juga nasib pekerja jika berlaku apa2 kemalangan beb...dah banyak kali berleter aku bab ni kat blog aku ni...tak nak dengar sudah..dapat kesan tak daftar aku kompaun cukup2 time tu jangan harap aku nak berlembut beb...sory lahhh kejam pun kejam la sebab hangpa degil!!!bersusah payah team2 aku ni buat macam2 pendekatan nak bangkitkan kesedaran majikan namun hm hm bukan aje majikan hangpa pekerja pun kadang kala bersubahat tak nak carum dengan perkeso..perbuatan hangpa yang bersubahat dengan majikan untul lari dari mencarum dengan perkeso adalah satu perbuatan yang amat bodoh pada diri dan keluarga kamu sendiri...percayalah cakap aku..Nah hari ni kami bersusah payah iklan macam untuk khabarkan kepada kalian agar segera daftar dengan perkeso sebelum kami buru kalian...siap panjat tampal /pasang banner lagi tu hahahaha...tak nak daftar takpa tunggu la..aku tak bagi peluang kali ni..kaw2 aku bagi kompaun..tak cukup kompaun aku bagi jumpa majistret hehehe..yang Kluang nyer pompuan leh la lau nak jumpa hehehe..bila lagi nak merasa mengadap hakim kan kan :)


 penat woooo depa dok pasang banner ni sian sian...


hehe..ini kali kalau tak daftar aku tak tahu la..sian kat rakan setugas aku ni kakaka..lau jatuh time ni perkeso cover ni hahahaha..silap2 aku yang siasat kakaka..bagus depa ni kerja sungguh2 lahhhhh


tak bagi peluang dah ehhh kali ni...jumpa je tak daftar kita kasi depa kaw2 geng!!!! biar penat asalkan puas!!!!


hehehe..simpang renggam tak terkecuali hahahaha ini kali lahhhhhhhhhhh..kakaka banner bawah gambar najib plak tu kakakakaka..adehhh adehhh


Tiada ulasan:

Catat Ulasan