Jumaat, 23 Ogos 2013

gajah liar di taman seri impian hohoho

1.Adeiii la tak sangka plak rumah yang aku beli kat Taman Seri impian ni leh ade gajah..hehehe heran jugak aku mai tang mana gajah2 liar ni aku pun tak tahu..harap2 masalah gajah liar di Taman seri Impian ni selesai dengan segera..


2.Lebih memeranjatkan kehadiran gajah2 liar ni didakwa cukup hampir dengan perumahan penduduk di taman tersebut..mungkin juga kawasan hutan dan habitat haiwan ini terancam dek pembangunan taman2 dan pembukaan ladang sawit dengan giat di kawasan ini mengundang makluk bernama gajah ini berkeliaran mencari makanan di kawasan perumahan penduduk..tak pun aku rasa depa anak beranak gajah ni sesat barangkali..depa nak masuk masuh hiway gajah tersasar masuk ke taman perumahan aku wakakakaka..harap2 lepas ni makluk2 ni menemui pangkal jalan dan kembali ke habitat asalnya..kalau tak adehhh tak tenang dan tak lena tidurla penduduk taman seri impian ni



Tiada ulasan:

Catat Ulasan