Selasa, 1 Oktober 2013

ceramah perkeso@kakitangan kontrak MPK Kluang



1.Alhamdulilah..hari ni selesai memberi ceramah berkaitan perkeso kepada pekerja2 sambilan dan kontrak Majlis Perbandaran Kluang (MPK)..macam biasala bila dijemput InsyaAllah kami cube penuhinya..ceramah berkaitan perkeso ini percuma je beb..itu pun kalau nak dengar..kalau tak nak dengar sudah..aku senang aje kalau tak nak dengar aku bagi ceramah no hal..aku tak rugi apa2...tapi ingat bila jadi kemalangan dan kena plak aku siasat kes itu hangpa jaga2 la..kakakaka aku ni jenis yang mudah tak lupa paras rupa orang hahaha..sebab itu aku dilantik jadi pegawai penyiasat..hm hm kena plak time aku bagi ceramah hangpa tak dengar nasib la kalau aku basuh hangpa 2-3 jam sebelum sesi siasatan dimulakan ..tak cakap kosong benda ni aku selalu buat!!!kasi pengajaran geng hahahaha..padam muka!er er er muka aku pun padam sama wakakakaka tak pasal2 aku pun penat...tapi tak pe terbalas geram wakakakakaka..secara rasmi kita balas kakakakaka..atas nama tugas kah kah kah..lalalala



2.Oh ya..seperti kita sedia maklum setiap kakitangan kontrak/sambilan yang bekerja dengan majlis tempatan kini diwajibkan mencarum dengan perkeso..alhamdulilah itu langkah yang cukup baik dan menjanjikan 1001 kebaikkan dan kebajikan kepada para pekerja..InsyaAllah..



3.Menyentuh pasal taklimat/ceramah aku hari ni kira ok la...biasala lalat woooo weee wooo wee kat mana2 ceramah ada tambah2 kalau ceramah agama ade je yang dok borak2...yang dok borak2 tu terus terang aku katakan anda sememangnya bodoh...sory la memang bodoh kalau time kita sampaikan ilmu yang berguna untuk diri dan keluarga kita buat bodoh di belakang sambil bla bla bla gelak sana gurau sini. cakap2 tak sudah2..kita cakap dia cakap...macam esok dah nak mati dah tak leh cakap dah time lain hahaha..bodoh tetap bodoh dan ia berterusan jika kita tak berubah..yang tak nak dengar tu akan kekalkan legasi bodohnya dalam ilmu perekso tahniah leee bagusla kekalkan sebegitu..aku tak rugi apa2..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan