Selasa, 11 Disember 2012

Masuk ladang hari ni :)


1.Hari ni kerja macam biasa hehehe dah sihat Alhamdulilah!Hari ni aku masuk 2 buah ladang sawit..kedua-dua ladang sawit ni agak mencabar dari segi jalan nak masuk ke sana..ladang peratama aku masuk Ladang mamor..jalannya ok sikit tak berapa nak jauh dari jalan besar..aku masuk sini siasat kes kejadian kemalangan yang melibatkan penolong pengurus ladang kat sini.Macam biasa bila masuk ladang aku lebih suka tengok persekitaran ladang sama hehehe...sama seperti ladang lain tak dak banyak beza!cuma pejabat ladang mamor ni takla besaq sangat..biasa biasa aje


2.Ladang kedua yang aku masuk iaitu ladang beradin pehhhhhh ladang beradin cukup2 menguji tahap pemanduan aku hahahahaha..sib baik aku masuk guna fortuner lau bawak keta kecik aku mampus beb hahahaha kompem terlekat kat dalam ladang tu la aku gamaknya hehehe..hehehe tapi puas hati bila masuk kedua dua ladang ni boleh selesaikan kes siasatan aku dengan segera hm hm tak kirala jauh mana dan susah mana sekalipun siasatan perlu diselesaikan dengan segera..itulah tugas aku hm hm apa nak buat :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan