Isnin, 31 Disember 2012

selesai daftar kelahiran puteri ke 3 (Nur Qairina Humaira)


1.Ehem sebenarnya tak de pe yang nak aku tulis sini buat kali ni..cukup sekadar masuk nak update sikit je hehehehe...tak leh lama2 beb aku masuk sini pun kejap2 je...hahahaohhh ya baby aku yang baru lahir ni jadi tumpuan gomolan kakak2 nyer adehhhh penat aku nak kawal wooooooo..rotan sentiasa ade di sisi kakakakakaka baru dua kakak tu tak kacau lau tak kompemla mcm2 depa buat kat baby tu..rotan tu bukan nak bedal pun kakakaka main acah je le tu pun dah takut hehehe


2.Hari ni jugak aku setelkan pendaftaran kelahiran anak aku tu kat JPN Kluang hehehe macam biasala lau pi JPN ni adehhhh penuh dan agak sesak..jenuh tunggu baru nombor giliran kita timbul...aku sempat dua kali lelap wakakakakakaka..apa nak buat..


3.Sebenarnya banyak cadangan nama yang diberi sanak saudara dan rakan taulan untuk anak aku yang ketiga ni..mcm biasala depa semua dah tahu anak2 aku ni bermula didepan NUR ditengah nama baru dan dibelakang kompem adaa HUMAIRA untuk perempuan la..sebab semua anak aku perempuan aiyaaaa..


4.Setelah dipertimbangkan maka anak aku itu diberi nama nur qairina humaira (cahaya kebaikan yang kemerah merahan maksudnya)hehehehe...setakat ni lengkaplah puteri2 yang aku miliki didahului oleh nur qaisara humaira..di ikuti nur qaleesya humaira dan terbaru nur qairina humaira hehehe..


wasalam..nak rehat beb berjaga malam aku ni weiiiii

Tiada ulasan:

Catat Ulasan