Jumaat, 7 Disember 2012

Sambutan Hari Q @perkeso kluang :)


1.Demam dah ok sikit Alhamdulilah..kalau tak jawabnya cuti sakit lagi la aku hahahaha..dalam perkeso kalau staff cuti sakit (MC) jawabnya nanti ne potong bonus wooooooo aduhhhh kejam kejam walaupun SAKIT!!!!Oleh kerana dah sihat sikit maka dapat jugak aku hadir Majlis sambutan bulan  Kualiti dan Inovasi Perkeso 2012 kat pejabat perkeso kluang hehehe..tahun ni dengan tema 'kreativiti pencetus Inovasi'..macam biasala hari Q ni ada bacaan ikrar bla bla bla dan bacaan perutusan BOS besar  bla bla bla hahahahaha..lantakla apa dia nak utus aku kerja hari2 sama jugak..

2.Macam tahun2 sebelumnya sambutan hari Q kat opis aku ni tak dah berubah apa pun sama dan sama serta tetap akan sama buat selama lamanya kot kakakakaka...alangkah baiknya hari Q ni dijemput pakar Motivasi ke...kan best sikit :) hehehe jangan dok jemput Hasan Ali dan berahim ali dah la kakakakaka

3.Cuma yang ok sikit de tayangan pasal bos aku pi jalan2 kat jepun hahahahaha..itu pun aku dah mamai dah hahahaha...mengantuk dah beb..baru telan ubat demam katakan..
Ok la cukup setakat tu hehehe..hansem tak jurufoto ni  wakakakakakakakakakakakakaka


Tiada ulasan:

Catat Ulasan