Khamis, 11 Julai 2013

baazar ramadhan kluang@perkeso kluang


1.Selamat berpuasa semua kawan2..mohon maaf jika ada antara post2 aku terdahulu menguris hati kalian hehehe harap2 tak dak la geng..oh ye tahun ni macam biasala macam tahun terdahulu bila tiba bulan puasa depan office aku ni meriah lain macam sikit beb..hahaha ini meriah ada positif ada negatif..tak lain tak bukan bazar ramadhan la geng..baazar ramadhan sini tiap2 tahun banyak gerai woooooo..betul wa cakap lu..mau ratus2 gerai wooooo..itu pun banyak yang pihak MPK tolak geng..


2.Boleh dikatakan bazar ramadhan macam office aku punyer tuan rumah hahahaha walau pada hakikatnya buka kami yang anjurkan..apa tidaknya ratusan gerai terpacak depan office aku..hangpa nak makan apa...semua ada dari kuih sampaila ke lauk pauknya..waduh waduh tiap2 tahun begini geng...bukan tak suka..aku suka juga banyak gerai depan office aku boleh la nak beli lauk pauk lepas kerja..senang aje tak yah susah2..langkah aje setapak dari office dah sampai bazaar ramadhan hehehe..tapi ade juga yang tak bestnye..yang tak bestnya kesesakan disebabkan bazaar ramadhan kadang kala menaikkan tahap suhu badan aku..parking penuh depan office..aku plak selalau kerja luar..balik office kompem tiap2 kali bulan  ramadhan tak dapat parking geng!!!itu satu hal..tak masuk lagi dengan pengunjungnya parking kereta macam depa punyer tanah sendiri adehhh la..nak parking lintang pukang parkingla kat depan umah lu bro hehehe kompem tak de orang marah hehehe


3.Ohhh tapi takpela setahun hanya sebulan je depa buat depan sini..itu dah jadi macam identiti office aku dah tu..sebut pasal bazaar ramadhan kluang kat mana???kompem depa bagitahu bazaar ramadhan kluang kat depan pejabat perkeso kluang hahahahahaha..secara tak langsung ramaila yang kenal pejabat aku tu hah kan kan kan


4.Ehem2 time2 begini kalau dok lepak tepi2 tingkap office dapatla tengok pelbagai fesyen2 menarik kaum2 hawa gayakan hahahahaha adehhhhh boleh kurus aku nyer puasa geng hahahaha..nak aje aku snap gambar2 menarik tu hahaha..ehem ehem baazar ramadhan dah jadi macam pesta kaum hawa la geng..terutama anak2 dara adehhhhpakaianya malas aku nak komen..hangpa tahu sendirilah..tak caya cubala pi mana2 baazar ramadhan hehehe pasti jumpa suasana aku maksudkan :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan