Isnin, 15 Julai 2013

Balu anggota polis bantuan ladang pamol timur terima bantuan perkeso

1.Kes yang aku berjaya selesaikan dalam jangkamasa singkat..1 hari aje.. Alhamdulilah..hari ni keluar Harian Metro dan Berita harian..berkaitan kes kemalangan yang menimpa Anggota Polis Bantuan Ladang Pamol Timuur Kahang..semoga balunya tabah menghadapi dugaan ini..al-Fatihah


Berita Harian..


2.Hehehe masuk aje bulan Julai kompem ianya bulan istimewa bagi aku geng hohoho bulan ni bulan kelahiran aku wooooo hohoho..Thanks Dato Ketua Eksekutif PERKESO yang kirim aku kad Ucapan sempena hari Lahir Aku huhuhu cantik ka tak cantik ka itu hal lain hehehe yang penting keikhlasan..

3.Oh ya hari ni jugak sempat tinjau renovation aku nyer tempat berteduh hm hm 95% siap..tak lama lagi bakal aku duduki la..Insha Allah. Ini ajelah rumah yang aku mampu beli sob sob sob..order langsir aje dah beribu adoiiii la


4.Hehehe..esok kena siasat kes kemalangan lagi..hm tak kira bulan puasa ke tidak kemalangan tetap banyak..bila kemalangan banyak maka tak sempat la aku nak rehat..hm hm apa nak buat kerja macam ni la geng..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan