Rabu, 17 Julai 2013

BBQ lamb & butter rice best di bazar ramadhan kluang


1.BBQ Lamb dan butter rice kat Bazar ramadhan Kluang memang best..aku rasala  ia  antara salah satu makanan/ lauk pauk yang paling best di bazar ramadhan kluang tahun 2013 ni.. pehh tak sia2 aku beli tadi hehehe..aku rasa hangpa pun patut cube geng..memang sedaplah..tapi macam biasala kalau dah sedap mesti ramai orang tunggu..nak buat macam ne..tapi tak la lama sangat kalau nak menunggu pun hehehe..bukan macam di KL nunnnn..


2.Ohhh ye harga pun tak la mahal sangat..harga bazar ramadhan biasala..uppp sikit dari harga biasa..BBQ Lamb bersama butter rice cuma RM8.00 hehehe kira ok la aku rasa..kalau tak ok ,tak ramai yang beli..


3.Hm..tak sampai jam 6 petang seekor kambing ni boleh habis tauuu..hm hm macam nak aje tempah sekor buat kenduri hahahaha...tapi kalau ambil seekor mau RM800 aku rasa pehhhh leh tergolek aku


Tiada ulasan:

Catat Ulasan