Sabtu, 16 Mac 2013

beli kasut nak main futsal :)


1.Hm la ni nak kena aktif la geng..makin berisi aku ni..member2 plak dok ajak main futsal hehehe so leh lah aku ambik peluang nak kuruskan badan aku ni kakakaka..Ops nak main futsal ne cari kasut dulu beb hahaha..pusing2 berkenan kat kasut futsal jenama Umbro pehhhhh warna hijau kakakaka cantik geng..wa terus beli kakakakaka..ku lihat hijau warnanye kakakakaka..lalalala


2.Harga boleh tahan la..aku beli kat Al-Ikhsan..harga kasut futsal ni dalam RM159..boleh la nak buat main futsal hahahaha..sambil2 leh buat aku joging pagi2..harap2 lepas ni perut aku kembali seperti sedia kala hahahahahaha..


3.Sebut pasal main futsal dan bola sepak ni aku sejak dulu main bola dah...tapi sejak busy ni  dan lepas kahwin ni dah lama tak jumpa bola wakakakakaka...jumpa bola tengok kat stadium tu biasala hahaha..hm hm nak kena aktif balik ni...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan