Ahad, 10 Mac 2013

program my daftar MIC kluang


1.Hari Ahad macam biasa dekat2 pilihan raya ni kena join program hahahahaha..bila la nak pilihan raya aman sikit rasanya...hari ni program anjuran MIC kluang..depa panggil program my daftar..aku malas nak ulas bab program my daftar ni...cuma bilamana depa jemput aku nyer jabatan nak kena pi jugakla...biasala bila de MIC maka kat situ adala perkeso hahahahaha lalalala..labu labu..maka terjunla labu dengan luncai wakakakakaka walaupun pepatah jadi terbalik kakakakaka...


2.Tapi ok sekurang-kurangnya depa jemput aku n the geng..dapat juga kami sebarkan maklumat berkaitan perkeso..hahahaha just kerja only janji lain2 kami tak campur wakakakakaka tak mau jadi janji dicapati kakakakaka..itu kerja orang politik bla sana bla sini..silap2 lepas PRU kena blah kakakakaka..itu aku tak nak campur kakakakakaa..


3.Berbalik program hari ni..my daftar dianjurkan Oleh MIC bahagian Kluang aku tengok kurang mendapat sambutan sangat..mugkin disebabkan bertembung dengan satu lagi majlis 1Malaysia support Houswives yang diadakan kat Dewan tasik kluang bekali...sebab ramai yang hadir kat situ...


4.Kaunter yang aku buka de jugak pengunjung tapi macam biasala..banyak yang drama air mata..hehehe bila kes ade di tolak dan tak layak untuk mohon tuntutan...macam mana nak layak mohon tuntutan caruman perkeso pun tak dakkk...adehhhhh..depa kadang kala tertukar fungsi perkeso dengan fungsi jabatan kebajikan masyarakat..hehehe..banyak mengadu berkenaan kes permohonan bantuan JKM kat perkeso hahahaha..depa tertukar la tu..hm hm


5.Ehem ehem tapi makanan tapi nasi beriani kira best gak la hahahaha...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan