Selasa, 19 Mac 2013

siasat kes kemalangan motorsikal dan terbakar


1.Hari ni aku siasat satu kes kemalangan motorsikal yang menyebabkan motosikal yang dirempuh kereta terus terbakar..dalam aku dok siasat kes2 kemalangan ni..inilah kali pertama aku siasat kes kemalangan motosikal yang menyebabkan motosikal terbakar dan hangus....pehhhh kalau kereta da biasa dah..tapi motosikal macam mana leh terbakar yeee..


2.Penunggang motosikal itu plak terbakar seluruh bahagian badan sebelah kanan...temasuk tangan pun terbakar...tak dapat aku nak bayangkan...nak minta CCTV terdekat tempat kejadian kemalangan berlaku pun tak de...cian tak pak cik ni..tapi hari ni Alhamdulilah kes beliau aku dah settelkan InsyaAllah akan dapat bayaran dalam waktu terdekat..cian kat pakcik ni..selama dua bulan telantar kat hospital beb..


3.Hehehe...bab kemalangan ni tinggal tepi sat..sebab hari2 aku dok siasat kes kemalangan..tak lengkap hidup dan de yang tak kena kalau dalam stau hari bekerja aku tak siasat kes kemalangan hehehe..senang cakap kes kemalangan berlaku tiap2 harilah!


4.Er er hari ni lepas kerja aku pi panjat Gunung Lambak lagi hahahahahaha..aku dah jatuh cinta kat aktiviti mendaki gunung ni beb..tiap2 hari memang nak daki gunung lambak ni...tapi disebabkan hari ni aku daki selepas balik kerja dah agak lewat beb mula daki jam 5.30 petang..jam 6.00 petang dah sampai separuh gunung lambak aku daki...disebabkan dah nak gelap aku turun semula la hahahaha..sok aku nak daki lagi...pehhhhh betul2 gila mendaki gunung dah aku ni!!!!

hohohoho..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan