Isnin, 2 Februari 2015

Jangan tangguh buat tuntutan dengan pihak perkeso jika terlibat dalam bencana kerja

 
1.Salam geng..hari ni siasat kes kemalangan macam biasa kerja rutin aku tu geng..adakalanya ia menyeronokkan sebab jumpa macam2 scenario kes kemalangan..tapi ada kala amat meletihkan..paling gagah pun aku mampu siasat kes 4 kes je dalam satu hari...penat geng...bukan penat tangan aje..otak pun penat..pelbagai teknik siasatan nak ne guna..lau kes tak tipu senang sikit..lau kes ada unsur penipuan..cubaan buat tuntutan palsu jenuh aku nak siasat nak tolak kes bukan mudah plak tu..
 
 
2.Untuk buat tuntutan kemalangan perkeso cuma ingat satu aje la..jika hangpa betul2 kemalanagan melibatkan perjalanan pergi balik kerja atau semasa bekerja hangpa jangan risau..hantarla boring tuntutan itu..InshaAllah akan diproses dengan secepat mungkin..cuma janganla majikan dok simpan lam-lama sangat borang tu...hantar la cepat2 agar pekerja kalian dapat bayaran perekso dengan cepat..
 
 
3.Lau kalian tak faham sangat nak isi boring tuntutan perkeso macam mana..hangpa rajin2la cari kat blog aku ni...ada aku tunjukkan satu persatu caranya..InshaAllah dah ramai pun yang dok ambil contoh dari apa yang aku tunjukkan tu..tak faham lagi tanye semula lah hahahaha....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan