Selasa, 17 Februari 2015

Taklimat Etika kerja dan Integriti@Perkeso Kluang

 
1.Semalam aku sempat mengikuti taklimat berkenaan Etika kerja dan Integriti yang telah diadakan di pejabat PERKESO Kluang..sebenarnya sesi taklimat ini cukup berguna sekali dalam menjadi garis panduan ketika berurusan dengan pelanggan dan juga berkaitan dengan kerja seharian yang aku lakukan..setakat ini integrity InshaAllah tak de masalah..hahaha masih berintegriti lagi bekali aku ni kakaka..nak sogok2 sory la geng..tak de makna semua tu
 
 
2.Taklimat integriti ini disampaikan oleh pengurus Integriti Ibu Pejabat PERKESO..puan Fadilah Hamil dan pegawai Tadbir Bahagian Pengukuhan Integriti Ibu pejabat PERKESO Puan Rohayah Saharudin...hehehe kira ok juga la penerangan dorang ni..leh tahan la dan leh diterima apa yang dorang nak sampaikan...mungkin jika tak semuanya baik dapat separuh dari penerangan dorang ni leh la guna pakai dan dijadian panduan..
 
 
3.Hm sebenarnya taklimat sebegini juga penting apatah lagi kerja macam aku ni sentiasa berurusan dengan pelanggan yang pelabagai latar belakang.. yang aku jumpa pada setiap hari..kiranya macam2 manusia aku jumpa pada setiap hari hahaha..tambah2 lagi aku dalam bahagaian siasatan kes...pehhh pelbagai kereneh geng nak kena layan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan