Ahad, 30 September 2012

Klebang Original Coconut shake@cuti2 tengok bola

1.Penat beb aku baru balik dari Melaka hehehe aku bawa anak bini aku lepak kat melaka 2 hari 1 malam er er depa lepak kat Mahkota Hotel..aku lepak kat Stadium Hang Jebat kakakakaka..semalam aku dok layan game piala malaysia kelantan lawan felda united kat stadium hang jebat.

2.Bertolak jam 10.00 pagi..konvoi 3 biji kereta woooo kakaka..sampai melaka terus tuju stadium hang jebat cari tiket duluu..tapi hampeh tul time tu tak buka lagi..jam dah kuil 1 petang dah ehhh..last2 aku pi chek in dulu kat Hotel Mahkota hehehe..kasi lepak2 dulu kasi rest dulu sebelum malam nanti bersorak kuat2 hahaha

3.Macam biasa kalau ada game bola ni aku bawa wife dan anak2 tapi depa setakat lepak kat hotel penginapan aje la..bagi depa bersorak kat kolam dah la kakakaka..bebudak ni kecik lagi nak bawa stadium takut mengamuk nak keluar plak mampuih aku..

4.Oleh kerana time aku sampai stadium hang jebat tu tiket tak buka lagi so member aku ni ajak aku pi makan dan minum hahaha kat Klebang Original Coconut Shake kat jalan pantai Klebang tu hah..dengar kata Coconut Shake ini terkenal kat Melaka..takpa ni kali mana2 tempat pun kita pi hehehe..

5.Sampai kat Klebang Original Coconut Shake..mula2 aku keliru jugak ..sebab ada dua..satu kat luar tepi jalan dan satu lagi kat dalam...er er masuk dallam lagi lah bukan tepi jalan pantai klebang tu...rupanya yang kat luar tuu just tuk yang nak bungkus sahaja..kiranya take way la tu kakaka..so aku dan member2 aku ni masukla dalam tempat Klebang Coconut Shake ni..pehhhhh yang duk tunggu coconut shake bungkus pun dah Q panjang wooooooo..er er tak berapa jelas plak dah gambaq ni kakakaka

6.Mula2 macam tak caya jugak macam mana kedai jual Coconut Shake ni leh begitu ramai orang padahal jual coconut shake je..pelik aku...bukan je melayu tapi ramai kaum cina plak tu..masuk sini ruang parking cukup banyak dan aku tengok sentiasa penuh..penuh tempat parking kereta maka penuh jugaklah orang kat meja makan kedai Klebang Original Coconut Shake ni..heran heran..

7.Maka untuk menyelesaikan kehairanan aku tu maka kami pun orderla Coconut shake yang dikatakan terkenal di melaka tu...rasa sedap jugakla..tapi tak banyak beza dengan Coconut shake yang biasa aku makan kat pasar malam kakakaka..tapi heran dan masih hheran pasai pa la memang rammai manusia kat kedai Klebang Original Coconut shake ni..tapi sekali makan mungkin tak rasa lagi kot..mungkin ada banyak keistimewaaan coconut shake kat Klebang original Coconut Shake ni..kalau tidak masakan berduyun duyun orang yang datang termasuk aku kakaka..

8.Oh ya kat sini bukan hanya ada coconut shake je tapi ada jugak kuih muih dan nasi lemak..tapi makanan lain tak dak la..depa tak cari benda lain yang berduyung duyun orang datang tu nak mai makan Coconut shake ni je..

9.Er er cerita kat Klebang Original Coconut shake ni panjang wooooo tak sempat aku nak catat kat sini semua..nak rasa nak cuba hangpa pi sendiri la kakaka lau tak sedap jangan duk marah aku plak..buat niaga coconut shake macam ni leh jadi jutawan woooo..parking kereta pun luas..sesuka hati la nak parking kat mana sebab luas..

10.Setel bab Klebang Original Coconut shake aku dan member2 aku ni pi la chek in kat Mahkota hotel melaka..sementara menunggu perlawanan bola malam nanti..bagila bebudak mandi kolam dulu...

Masa aku pi chek in semalam orang tak la ramai sangat senang je tak yah tunggu lama2..biasa jenuh gak menunggu..

Masuk bilik rest sat...lepas tu bebudak ni pi kolam leeee

hehehe gerak geri depa yang mandi kolam ni sudah pasti diawasi oleh hehehehe..kaum ibuuuuu

ok lah aku nak tidoq la weiii nanti lain kali citer banyak lagi...hehehe banyak perkara menarik nak aku kongsikan...thanks kawan2 yang sudi join ade masa kita jalan2 lagi

time bebudak ni dok mandi kolam kami geng lelaki berangkat ke medan perjuangan ole ole ole gol gol gol