Isnin, 3 September 2012

mood siasatan lepas raya slowww beb :)


1.Lepas raya lama cuti aku jadi pening sikit kakakaka lagipun banyak kes nak ne siasat,baru2 ni dok sibuk persiapan perbarisan kemerdekaan,makan masa 2-3 hari  jugakla bab merdeka saja adehhh la..nak buat macam ne..kes makin hari makin bertambah.Lagipun sejak akhir2 ni banyak kes urgent hmm hm..pstt pstt banyak rakan2 yang mengunjung blog aku ni tanya pasal medical report hahahaha..adehhh sat nanti aku buat satu post bab medical report je ok..tunggula



2.Hari ni sempat keluar siasat kes yang dekat2 je..kat kampung kolam air hahahaha tu pun aku sesat daaaaa adehhhh bikin malu beb..pusing2 sampai sudah tak jumpa..last2 parking kereta tepi jalan suh depa keluar ambik aku hahahaha..sib baik depa ni ada anak leh gak keluar ambik aku...hm hm follow beb follow..follow sampai umah depa :)






3.Kadangkala sedih juga bilamana yang aku siasat kes kemalangan ni melibatkan orang berumur..hm hm dekat 70an..nak buat macam mana hidup perlu makan dan nak makan sudah tentu perlu kerja..sian pakcik ni jatuh motor dalam perjalanan ke tempat kerja...hm hm bila mana buat siasatan melibatkan golongan warga emas ni..intonasi suara kena lain sikit beb..kompem lain hehehe..tak dak bab2 tinggi suara itu sudah tentu :) tapi ada jugak yang anak2 dah larang jangan kerja tapi depa tetap nak kerja hm hm nak buat macam mana..mungkin depa buat kerja untuk mengisi masa yang terluang barangkali..


hm hm anak aku plak cara isi masa lapang dia adehhhh tak habis2 nak pukul tikus



er er balik rumah atuknya beliau kembali baik kakakakaka


Tiada ulasan:

Catat Ulasan