Khamis, 13 September 2012

sakit kaki berjalan 10 ribu langkah merdeka


1.Sakit kaki sertai acara "berjalan 10 000 langkah merdeka" tak hilang lagi la..adehhh lenguh2 dan sakit sungguh kaki ni..padahal tiap2 hari aku jalan berkilometer gak la..cuaca plak tak menentu sehari dua ni..jap hujan jap panas..anak2 semua demam tu pasai tak sempat aku nak update pe2 citer kat sini..bila hujan ni kena hati2 sebab penglihatan terhad..nak cari rumah pesakit pun aku kena pusing2 dua tiga kali sebab tak nampok papan tanda jalan hehehe..nombor rumah apatah lagi..



2.Rumah terbuka raya pun tak habis2 lagi hahahaha tiap2 malam duk pi rumah member buat open house hm hm..raya sebulan katakan..betul2 sebulan depa ni heh..open house tak padam2 lagi ni kekekeke..apa nak uat nak kena layan gak leee..tunggu de masa lapangla aku update banyak sikit bab2 perkeso ni hah..ramai betul dok tanya dan tak paham2 ni..nampak gaya nak ne citer bab demi bab bekali :)



3.Haisss hari ni rasa nak makan nasi lemak kambing la beb..kat kluang ni nasi lemak kambing yang paling best kat tepi bangunan persatuan melayu kluang tu hah..ala bawah pokok besar tu best wa cakap luuuuu..er er Alhamdulilah dapat gak lepas hajat nak makan nasi lemak kambing hari ni kekekeke




esok aku nak pi urut la kaki aku ni memang sakit beb..10 ribu langkah merdeka la ni kakakakaka




Tiada ulasan:

Catat Ulasan