Jumaat, 7 September 2012

Sambutan Aidilfitri Penjara Zon Selatan@Penjara Kluang


1.Berbanyak terima kasih buat Pengarah Penjara Kluang dan warga Penjara Kluang khususnya semua pentadbir penjara2 Zon Selatan kerana sudi menjemput aku sekeluarga ke Majlis sambutan Aidilfitri Penjara Zon Selatan 2012,yang telah dilangsungkan di Penjara Kluang sebentar tadi. Alhamdulilah dengan adanya majlis2 sebegini sudah pasti ia akan lebih mengeratkan lagi hubungan antara kita.


2.Terima kasih juga sebab memberi layanan yang begitu baik..dewan makan yang cukup selesa..ditambah lagi dengan pelbagai juadah..hehehe tak habis nak makan dan tak larat nak makan..Alhamdulilah.banyak jugak ye hangpa punyer peruntukkan hehehe..banyak gerai2 makanan kat luar dewan..hehehe just pilih je dan sedappp :)





3.Tadi aku ditempatkan di meja no.9 hehehe semeja bersama Pegarah jabatan perpaduan kluang, pengarah kemas kluang, persatuan pesara penjara, Bos LHDN Kluang dan lain2 lah..biasala makan kat meja VIP tak kenyang beb kakakaka makan kena control..ni yang tak best lau masuk geng VIP ni...pusing sana pusing sini tak sedap duduk kakakaka tambah2 aku kuat makan..intai sana intai sini ada peluang aku cabut pi kat luar dewan nahhhhhh disinilah menjanjikan 1001 makanan tanpa protokol nahhhhh disinilah nak hentam kiri dan kanan banyak mana sekalipun kakakakakaka...ada sapa kisah??kakakakaka...er er ni yang fil kalau tak dak cameran kakakaka gambaq aku tak dak la aiyaaaa..


4.Sambutan Aidilfitri Penjara Zon selatan ni turut di hadiri oleh Yang Berbahagia Ketua Pengarah Penjara Malaysia Datuk Wira Haji Zulkefli bin Omar, dan lain2 lah..boleh kata semua Ketua2 Jabatan dalam Dearah Kluang dan sekitarnya ada dalam majlis ini..yang tak dak tu kompem ponteng kakakaka..


5.Sambutan Alhamdulilah..makan free memang ramai yang hadir hehehe tapi mungkin jugak ramai yang hadir itu terdiri dari warga penjara dan kaum kerabat depa la kot..kami ni yang dijemput khas ni semuanya di tempatkan di dalam dewan..manakala warga penjara rasanya makan kat luar dewan sebab aku tengok semua meja penuh dan tak dak tempat duduk kat luar tu...yang seronoknya kat luar ada persembahan..hehehe aku tak tahu la sapa yang dok menyanyi dan zapin tapi memang best lah...dok dalam dewan tak nampak muka...aku keluar dewan baru nampak pentas depa ni hehehe..meriah kat luar la beb dari kat dalam dewan VIP tu..pasai tu aku lari dok luar hahaha sat..





6.Hm tapi malang sekali disebabkan anak2 dah mengantuk..ditambah plak dengan hari dah nak menjejak ke 10 malam maka aku undur diri dulu lah,nak balik rumah bukan dekat tuuuuu..tak sempat tengok persembahan bunga api dan lain2 ..depa ni main bunga api jugak rupanya hahahahaha..hm hm...sebelum balik bantai lagi bebudak ni hehehe



best jugak suara dia..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan