Selasa, 19 Jun 2012

ceramah perkeso@ kilang tai wah garment



1.Semalam aku ke kilang Malaysia Mosaic Berhad sempena Program Advokasi keselamatan pergi dan balikkerja,hari ni plak aku di jemput oleh pihak Pengurusan Kilang Tai Wah Garment Sdn Bhd untuk sampaikanceramah tentang hal ehwal berkaitan tuntutan bencana pekerjaan dan berkaitan dengannya, ramai jugak la audien yang terdiri daripada gabungan 2 kilang Tai Wah Garment,satu cawangan kluang satu lagi cawangan segamat, depa hantar team pengurusan dan Ahli kesatuan kilang.Kalau hantar semua pekerja mahpuihla aku hahahaha..agak2 la weii



2.Alhamdulilah ceramah berjalan lancar..aku dah biasa dah bab2 bagi ceramah ni..sampai malam pun tak habis aku nyer ceramah hahahaha yang pasti Alhamdulilah depa semua tak boring dengan ceramah aku..tu yang penting hahahaha  biasala kita ceramah ni jangan duk serius sangat nak kena ada gelak ketawa baru depa tak tidoq hehehe..er er aku lau bab cakap tak jadi masalah leh jadi juru jual wooooooooo leh jadi perayu undi wooooooo kakakaka najib hang tak nak oper aku ka???kui kui kui


3.Satu lagi kita sebagai penceramah ni kena bijak kawal situasi..InsyAllah ceramah akan diikuti dengan penuh rasa minat dan depa takkan jemu..er er tapi kalau asyik duk suka je memanjang pun susah jugak ni hehehe..er er layan gambaq ceramah dulu ye hahahaha..






4.Perkeso di bawah kementerian sumber manusia mengalu alukan mana2 syarikat atau agensi yang memerlukan kehadiran kami untuk sesi  penerangan mahupun ceramah berkaitan perkeso dan ianya dilakukan secara percuma!Oleh itu hubungi pejabat perkeso terdekat untuk mendapatkan maklumat lanjut :)








3 ulasan:

  1. tringat final year dlu ssl ada wat thesis psl kbekesann pekeso. cover smua topic2 tuuu

    BalasPadam
  2. wah wah hebat ssl siap de thesis pasal perkeso hehehehe

    BalasPadam
  3. kui kui kui

    BalasPadam