Rabu, 20 November 2019

Alhamdulilah Akhirnya Terasa Di hargai!

1.Alhamdulilah syukur pada Ilahi trrima kasih Ya Allah..terasa sangat dihargai hehe..bukan nak riak geng apatah lagi nak menunjuk bagai hahaha tapi nak buat kenang-kenangan lalu aku tulis jugak la kat sini haha sekadar nak abadikan kat sini hahaha..jujurnya setiap kerja yang aku buat ikhlas kerana Allah..penghargaan diberi ku anggap bonus yang cukup-cukup ku hargai geng!!!Kenangan manis sebegini belum tentu akan hadir di tahun-tahun mendatang geng..sebut pasal dihargai hm hm ada juga sejarahnya ditempat kerja lama hahaha namun biarkan lah hahaha..
2.Woooo wo sebelum pi jauh mai nak citer hahaha pada 11hb November hingga 14 November lalu aku pi kl geng haha Konvensyen Inovasi Perkeso..tang Inovasi malas lagi nak tulis hehe walaupun aku dan team menang besar kat sana geng..aku nak fokus tentang diri sendiri dulu lahhh haha bukan riak geng oiii hahaha..Alhamdulilah dalam majlis tu aku di Anugerah dua anugerah geng..pertama Anugerah Individu Skuad Perkeso prihatin Terbaik pehhhh anugerah ni cukup2 terkesan dan akan diingat sampai bila-bila bukan sennag nak dapat wooo hehe dan Anugerah kedua yang diterima adalah Anugerah Skuad Perkeso Prihatin Terbaik Keseluruhan haha yang ni memang prestij beb Alhamdulilah!!! Nak puji lama-lama tak baik geng hahaha..hang pa jelous nanti kah kah kah
3.Terima kasih banyak-banyak big bos yang sudi bagi Anugerah pada diri ini..yang pasti ia menambahkan lagi semangat untuk lipat gandakan lagi usaha membantu para pencarum perkeso menikmati hak hak mereka mengikut kelayakan mereka.Yup aku akan sentiasa membantu seperti biasa hehe tanpa kenal erti jemu gengggg!!!
  


Tiada ulasan:

Catat Ulasan