Selasa, 3 Januari 2012

Sawmill

1.Hari ni jadual kerja aku memang padat,seperti biasa tak pernah ada masa nak rest..ada 5 tempat nak kena pi melawat dan pastinya nak ne siasat kelima-lima kes, atas sebab itu aku awal2 lagi dah nak ne kuar..hari ni kesemua tempat yang aku lawati melibatkan sawmill..masuk sawmill berpeluh2 dah la jauh nak ne jalan..adeiii penat beb..salah satu sawmill yang aku pi hari ni..kat benut pontian..


ini sawmill kalau masuk dengan keta aku kompem sangkut punyer ehhhh


2.Sarapan pagi macam biasala kat warung sejahtera hehehe bantai char kuey teow duluuuu hahaha..kasi isi perut banyak2 sebab tengahari nanti tak dapat dah nak makan..xdapat dan tak sempat makan punyerrrr..balik malam nanti jugak baru jumpa nasi lerrrr



3.Kesemua kes yang aku siasat ni melibatkan kemalangan jalan raya..semua situasi kemalangan melibatkan perjalanan nak ke tempat kerja..aku siasat lebih detail dari polis siasat hehehe macam2 nak ne tanya.peta lakar kemalangan pun lebih detail dari peta polis..er tadi pi sawmill lupa nak pakai penutup mulut dan hidung hahahaha kalau lama duk sawmill leh dapat asma beb...sesak nafas aku


 kalau penat kerja ni lah yang aku asyik pi bercuti hehehe

1 ulasan:

  1. bhy jugak neh! mmng patut bcuti slps spjg ms duk bpnat llah

    BalasPadam