Rabu, 11 Januari 2012

Taman Seri Impian@Impian Casa telah selamat dimiliki :)

1.Alhamdulilah selesai sudah semua urusan proses pembelian rumah aku..InsyaAllah pertengahan tahun ni berakhirlah bab sewa menyewa ni..boring dah aku asyik duk sewa rumah ni. Pehh penat jari jemari hari ni asyik duk tanda tangan surat perjanjian bla bla bla...dah la dalam pejabat pun nak ne tandatangan baucer juga...juga penat gak tu..




2.Hari ni aku ke Kahang timur..jalan nak pi mersing tu hah..siasat beberapa kes..paling menarik kes perebutan pencen penakat antara ayah si mati dengan menantu(suami si mati)adehhh macam2...kalau dah anak mati kompemla pencen tu dapat kat suami beb apa yang nak gaduh2!siap kata menantunya gagal dikesan dah bertahun tahun..tak tahu mana tinggal kakakaka..alkisah maka aku pi buat siasatan secara  mengejut@risikan hahaha nahhhh kan dah kantoi hang malu maluterrrr hahaha rupa rupanya  menantu tinggal satu rumah lagi dengan bapa mertua...celaka la dapat bapak mertua macam ni adehhhh..pusing2 nak tipu duit pencen punyer pasai..sanggup bikin cerita 1001 rasa..


adegan menantu n bapak mertua @rumah bapak mertua kakakaka kantoi siot
3.Hari ni jugak sempat masuk swamill..lagi kes putus jari...sawmill ni bahayala geng..sib baik aku nyer anak beranak tak de kerja sawmill..habuk leh bikin asma beb..kecederaan bila2 masa







4.Balik dari kerja ajak anak2 keluar ..orang kata sebagai terapi hilangkan kepenatan hahahaha





2 ulasan:

  1. byk nk pkai duit jugak msuk rmh baru ;D

    BalasPadam
  2. SSL dah stanby sikit2 ala kadar jah hehehe

    BalasPadam