Ahad, 22 Julai 2012

Alhamdulilah aku dah hidup 34 tahun beb!

1.Alhamdulilah selesai terawih malam ketiga..mcm biasa hari ni berbuka pun lauk beli juga..masak sikit je tak banyak..beli itu dan ini yang banyak..dah bertekad nak kurang perbelanjaan tapi tak jadi jugak nampak gaya adehhh la..


2.Sebenarnya sambil pi keluaq beli lauk tadi aku beli kek hari lahir aku sendiri hahaha..sendiri beli aku sendiri yang makan!


3.Hm...



1 ulasan: