Jumaat, 20 Julai 2012

selamat berpuasa geng

1.Alhamdulilah selesai sudah tarawih malam pertama hehehe..sok dah mula berpuasa..aku nak ambik kesempatan selamat menyabut puasa semua geng..moga kalian memanfaatkan sepanjang bulan ramadhan ini dengan aktiviti2 yang berfaedah..lipa tgandakan amal dan ibadat kepada Allah..hm sebelum puasa hari ni aku bawa wife pi klinik buat pemeriksaan rutin..Alhamdulilah nampak semakin sihat..Alhamdulilah jugak sebab aku kerja disediakan klinik panel..lau tak mau licin gak lah RM dalam dompet hahahaha asyik pi klinik tiap2 masa ni..


2.Lepas pi klinik aku pusing2 beli apa yang patut untuk dimasak sahur nanti..hehehe pi pasar malam sat..ni pasar malam terakhir sebelum puasa hehehe lepas tu tukaq pada bazar ramadhan plak ..tapi tahun ni aku dah pasang niat nak jimat cermat sikit adehhhhh nak kuar bazar ramadhan nak ne bawa RM dalam dompet cukup2 jek lau tak selagi ada rM dalam dompet selagi tu la dok beli..adehhhh..membazir sampai kesudah!



3.Hehehe ada orang mengidam nak makan piza huh..baru semalam makan domino nak piza lain plak aduhhh la..hm hm apa nak buat nak ni beli gak la :)


OK lah..nak tidoq awal awal pagi nanti nak bangun sahur plak hehehe..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan