Khamis, 7 Februari 2013

1 hari with Menteri Besar di parlimen kluang...aummmmm lalalala


1.Hari ni jadual aku penuh beb..dari pagi sampai malam kena hadir majlis perjumpaan dengan Menteri Besar..adehhhh nasib badan beb..pagi tadi sempat aku curi2 buat siasatan satu kes..lepas tu terpaksa plak hadir majlis perjumpaan Menteri Besar dengan Pertubuhan2 bukan kerajaan NGO kawasan Parlimen Kluang kat dewan Tunku Ibrahim Ismail kat tasik putih tu...bla bla bla sampai ke tengah hari hahahaha tak tahu pe nak jadi hahahahaha banyak isu malas aku nak tulis bla bla bla kempen politik hehehehehe..itu isu pokok lalalalala..

2.Habis Majlis Perjumpaan dengan Pertubuhan2 Bukan Kerajaan NGO Parlimen Kluang..belah tengahari plak aku kena lagi ikut depa ni ke Majlis Ramah Mesra Menteri Besar dengan penduduk Kampung Tengah Kluang..hehehe time ni la nak ramah mesra wakakakakakaka adehhhh politik bla bla bla lagi lagi dan lagi ..PRU 13 dah dekat le tuuuuu..kat sini Menteri Besar bagi sumbangan untuk 20 orang Ibu tunggal..tapi aku tak tahu plak dia bagi duit ka apa hahahaha gasak pi la depa..lepas itu makan time hahahahaha..bab ni aku tunggu dari tadi lapar beb..

hehehe ni time penyampaian sumbangan untuk 20 ibu tunggal kat Kampung tengah kluang..

makan time..

sambil persembahan budak2 hehehe..

3.Belah petang plak lagi satu perjumpaan dengan Menteri Besar jugak dibuat tempat yang sama dewan Tunku Ibrahim Ismail Tasik putih Kluang hehehehe ni pun aku kena pi jugak..penat geng ..penat dan mengantuk hahahaha..kali ni melibatkan Perjumpaan Menteri Besar dengan Pertubuhan Bukan Kerajaan NGO kaum India hehehehe...hm hm hm dari pemerhatian aku..majlis perjumpaan dengan NGO Kaum India petang tadi agak kurang mendapat sambutan...hm hm hehehehe PRU 13 dah dekat woooooooo...hehehehe banyak kerusi kosong wooooooo hahahaha...hm hm lu orang kena kerja kuat lagi beb..wa malas nak komen hehehehe..mybe depa ramai tak hadir sebab buat time kerja kot..kot kot hehehehe..lalalalala manyak kerusi kosong lalalalalala








Tiada ulasan:

Catat Ulasan