Rabu, 10 April 2013

tomyam belut paling best di kluang!


 
1.Jika hangpa nak merasa segala jenis masakan berkaitan belut maka hangpa cuba la pi makan kat  IZZS SUP BELUT, pelbagai masakan berasaskan belut..belut yang segar yang menjanjikan 1001 kelazatan dan keenakan..pehhhh restoran masakan belut yang terletak di jalan bakawali (belakang plaza BCB Kluang-sebelah stesen bas kluang-sebelah marybrrown BCB-area kedai kain-felisa kosmetik kluang) sememangnya menjanjikan yang terbaik untuk hangpa sekalian hehehe..hangpa takkan menyesal makan kat sini beb..baik punyer belut wa cakap luuuuuuu hahahaha yang menjanjikan 1001 tenaga wooooo hahahahaha..bikin diri hangpa panassss dikala malam yang dingin kakakakaka..tak caya ka hohoho..cube le..

2.Beroperasi dari jam 1.00 petang hingga lewat malam..IZZS SUP BELUT Kluang ni menjanjikan pelbagai hidangan berasaskan belut..belut yang sememangnya segar (hidup2)..dibawa khas dari Kelantan hohohoho..siap naik bas lagi belut ni..punyerla terbaik beb..betul2 moden belut ni kakakaka.

3.Oleh kerana niat nak mencube pelbagai maskan belut so..aku bertiga dengan member opis aku ni order 3 jenis masakan belut yang berbeda hahahaha sebab nanti boleh rasa semua 3 jenis masakan yang aku order tadi..so kami bertiga pun orderla Tomyam belut ,Paprik belut dan Belut goring kunyit hohohoho terangkat!!!!!!semuanya sedapppppp hohoho..bagi aku Tomyam belut yang sangat sedap jatuh kat kedai ni…memang sedap beb..tomyam belut paling sedap yang pernah aku makan..aku rasa hangpa patut cube…jangan takut daging belut ni cukup berkhasiat beb..nagi yang pernah mencube mesti kena cuba tomyam belut kat sini..sedap wa cakap lu..tak rugi kakakaka..ala bagi yang geli2 tu hangpa cube la..tak geli pun macam makan ikan keli aje..tapi lebih sedap dari ikan keli hohoho…woitttt makan belut ni tido malam kompem bahagia woooooo kakakakakaka..
paprik belut..
 tomyam belut..
 belut goreng kunyit..

4.Harga plak aku rasa dah cukup murah!!!semangkuk Tomyam belut RM6.00..tapi sememangnya berbaloi!!!!!!!keenakannya tidak mampu untuk dinafikan…tak caya pi makan sendiri kakakakaka…member aku siap hirup sampai licin wakakakakaka kompem jika member aku tengok picture nil eh hysteria tahap gaban ni kakakakakaka..er er stanby nak makan..

 sedapppppp woooooo wakakakakaka..geng jangan marah masuk gambaq hang wakakakakaka akan dibuang dalam tempoh 24 jam wakakakakakaka..

5.Ehem ehem lepas ni nak kena pi lagi ni..tak puas makan beb.LICIN wakakakakakaka..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan