Khamis, 1 Ogos 2013

YB Exco Perpaduan dan Sumber Manusia Negeri Johor@penyampaian cek dan sumbangan raya perkeso Kluang



1.Alhamdulilah hari ni Majlis penyampaian cek faedah perkeso dan sumbangan hari raya pejabat perkeso Kluang berjalan dengan jayanya..majlis penyerahan cek faedah perkeso sempena hari raya kali ni disampaikan oleh YB Exco Perpaduan dan Sumber Manusia Negeri Johor YB R.Vidyananthan..seingat aku ini kali pertama YB Exco kerajaan Negeri johor hadir ke Majlis rasmi pejabat aku ni..Terima Kasih...kalau Ahli Parlimen tu biasala hadir ke pejabat aku...surat dari ahli parlimen tak yah cakapla tiap minggu aku rasa ada hahahaha..adehhh la



2.Turut Hadir Majlis hari ni Pegarah Perkeso Negeri Johor..Tan Bi Fong..hehehe aku rasan beliau pun berpuas hati dengan kelancaran majlis pada hari ni...


3.Seramai lebih kurang 12 penerima faedah perkeso menerima cek bayaran masing2 sempena sambutan hari raya yang bakal menjelma tak lama lagi..jumlah tersebut agak banyak dimana kesemuanya berjumlah RM120,984.28 pehhh banyak kan kan..turut menerima sumbangan adalah penerima2 yang terdiri dari balu/waris pencarum yang meninggal dunia..



4.Macam biasala time lepas terawih ni aku mengantuk sikit hahahaha nak tulis panjang2 pun tak larat..lain kali lah aku tulis panjang2 ye geng..cukup setakat nak kongsi2 sikit tu boleh la..hehehe macam biasala bila VIP datang tugas aku sama dari dulu hingga kini kakakakaka..tak payahla nak ulas :) 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan