Rabu, 3 Julai 2019

Mini Karnival Pekerjaan PERKESO Kelantan@Julai 2019

Allahu sejak berpindah lokasi kerja ni tak sempat geng nak update blog hahaha ada la busy sikit2 geng.. doakan wa beb supaya mampu bertahan hahaha..kat kampung pun akses Internet kurang sikit beb..apa nak buat hehe tapi selagi mampu  Inshallah wa akan di update catatanya dari masa ke masa ikut ada masa terluang lah hahaha..la ni wa balik opis sampai rumah pun ala2 hayal nak tidoq dah hahahaha..penat siot!
Hari ni kat Opis wa ada buat Mini Karnival Pekerjaan kali ke berapa dok ingat dah wa beb kalau tak salah lebih 7 kali dah kot..tapi untuk hari ni dua syarikat jah yang mai ambik bahagian..mini karnival pekerjaan ni dianjur oleh  bahagian Sistem Insurans Pekerjaan (SIP) PERKESO Negeri Kelantan..tak berapa ramai yang hadir ada la dalam 108 orang yang hadir untuk cuba nasib kot2 dapat kerja..harap2 mereka yang hadir temuduga tu berjayala..sian jugak ada yang dah 2-3 kali mai temuduga masih lagi tak berjaya dapat kerjanya..jangan putus asa beb mai la temuduga selagi boleh Inshallah lama2 sangkut haha..
Untuk rekod..bahagian Sistem Insurans Pekerjaan ini dari semasa ke semasa akan menganjurkan karnival Pekerjaan sebegini semata mata untuk membantu orang ramai mendapat kerja..hehe sekarang temuduga kerja banyak yang dah di buat oleh PERKESO melalui bahagian Sistem Insurans Pekerjaan ini dulunya banyak dibuat oleh Jabatan Tenaga Kerja la ni dah lain hahaha..PERKESO plak turut sama bantu beb!!!

Tahniah geng Sistem Insurans Pekerjaan Pejabat PERKESO Negeri Kelantan hangpa banyak membantu anak2 kelantan dapat kerja!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan