Isnin, 19 Jun 2023

BANTU ISTERI KAKITANGAN CARUM SKIM KESELAMATAN SOSIAL SURI RUMAH SYARIKAT KONSORTIUM E MUTIARA MAJIKAN PRIHATIN!

1.Konsortium E Mutiara selangkah ke depan dalam menjaga kebajikan Isteri kakitangan mereka,lain dari yang lain tindakan majikan ini, apa tidaknya majikan ini sanggup mendahului duit ringgit mereka semata-mata untuk mempastikan Isteri kakitangan syarikat tersebut di carum Skim Keselamatan Sosial Suri Rumah (SKSSR) PERKESO. Skim Keselamatan Sosial Suri Rumah (SKSSR) yang dilancarkan pada 1 Disember 2022 khas untuk melindungi golongan Suri Rumah dari Bencana Domestik yang menyediakan pelbagai faedah kepada golongan Suri Rumah.
2.Tidak banyak majikan yang sanggup menganjurkan majlis penerangan khas Skim Keselamatan Sosial Suri Rumah (SKSSR) kepada kakitangannya khusus kakitangan yang terdiri dari Pemandu Bas Ekspress mereka khas untuk memberi penerangan sedalam-dalamnya agar pemandu bas mereka mencarum isteri mereka dalam Skim Keselamatan Sosial Suri Rumah ini..wahh terbaik Konsortium E Mutiara!Tahniah Boss dan kakitangan mereka yang betul-betul cakna akan kebajikan Suri Rumah mereka.
3.Sehingga artikel ini ditulis seramai 42 orang Isteri Pemandu Bas Ekspress Konsortium E Mutiara telah di carum oleh suami mereka sendiri dalam Skim Keselamatan Sosial Suri Rumah dengan bayaran RM120 setahun. Adalah amat diharapkan langkah pro aktif Syarikat Konsortium E Mutiara ini dapat di contohi syarikat-syarikat lain yang turut bukan sahaja menjaga kebajikan pekerja mereka bahkan mengambik cakna menjaga juga kebajikan Suri Rumah kakitangan mereka dengan mengambil inisiatif menaja atau mendahului bayaran caruman Skim Keselamatan Sosial Suri Rumah untuk Suri Rumah(isteri)kakitangan syarikat mereka. Cara pendaftarana amatlah mudah sama ada boleh terus berkunjung ke mana-mana cawangan PERKESO terdekat atau terus mendaftar secara atas talian.

klik pautan ini untuk mendaftar Skim Keselamatan Suri Rumah :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan