Rabu, 12 Januari 2011

Hasan Ali ternyata bebal dalam banyak hal


1.Hari ini media menyiarkan kenyataan Pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Dr Hassan Mohamad Ali yang antara lain menyatakan, beliau boleh bekerja dengan Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor yang dilantik kerajaan Pusat iaitu Datuk Khusrin Narawi kerana beliau pernah bekerja dengan kerajaan.Beliau juga memberikan amaran kepada kerajaan negeri Selangor supaya tidak menyerang Khusrin secara peribadi kerana "ia tidak adil dan boleh menimbulkan masalah dengan 28,000 kakitangan kerajaan yang ada."
"Jika mereka buat piket, kita akan bermasalah.

2.hebat hasan Ali..hang memang hebat..bagusla PAS mempunyai pesuruhjaya macam hang!Keyataan Hasan Ali diberi lipuatan meluas media Umnoapco dan hasilnya mampu memecah belahkan perpaduan pakatan rakyat diselangor seolah olah sidang DUN berkenaan pindaan Mengembalikan kuasa raja sedikit bermasalah...atau hasan ni tak suka pindaan kot????beliau seumpama gunting dalam lipatan..dikala rakyat dijalan raya menuntut penurunan harga barang dimana kelibat beliau wahai hasan???dikala rakyat ke jalan raya memprotes isu air selangor dimana muka kamu hasan???

3.Agaknya hasan ni bermimpi..bermimpi ingin memeluk UMNO bekali..pergilah hasan tiada siapa yang bakal menangisi kepemergianmu ke sisi UMNO jika kehadiranmu nyata menyusahkan parti disaat kita menghadapi pelbagai rintangan dan tembakan fitnah dari segenap sudut!Musuh dari luar parti jika mereka hentam kita tak megapa itu kerja depa..namun jika pesuruhjaya sendiri belot..aduhhhh ini kes teruk!sudah tiba masanya beliau harus ditukar atau pru 13 dipencenkan sahaja!

2 ulasan:

  1. Hasan oh Hasan... Lu sokong sapo sebonar eh? Kalau dilihat, sebenarnya Hasan Ali ni dilihat tidak berapa memberikan sumbangan kepada PAS. Betul! dalam banyak isu yang timbul, Hasan lebih banyak mendiamkan diri dari bersuara. Kita mahu tahu sekarang, apakah sebenarnya pendirian politik si Hasan ni.

    BalasPadam
  2. my bro, betul tu saya rasa lebih baik beliau lompat sebagai katak terhormat ke kem UMNO lebih afdal, jika beliau ada dalam PAS pun tak menyumbang apa2 pun

    BalasPadam