Rabu, 9 November 2011

Melawat balu kematian suami

1.Dek kerna tuntutan tugas yang semakin menimbum aku tak sempat nak jenguk langsung kat blog aku ni dalam sehari dua ni..pun begitu ada banyak benda yang aku nak kongsikan cuma dek kerna keterbatasan masa lalu ia menyebabkan peracangan tergendala seketika..

2.Diruangan masa yang terhad ini dlam sehari yang lepas aku telah berkunjung ke salah seorang rumah balu yang kematian suami..kiranya suaminya meninggal dunia sebelum umur 55 tahun dan kelayakan mencukupi untuk beliau mendapat pencen Penakat dari pihak perkeso..pencen Penakat aku dah citer banyak kali dah kan kan kan...

kerumah balu..

3.Balu ini mempunyai 1 anak hasil perkahwinannya dimana anak itu baru berumur 3 bulan..dan belum kenal akan ayahnya..Allah lebih menyayangi Bapanya...

4.Dalam lawatan itu aku telah selesaikan semua dokumen dan maklumat yang diperlukan dan kes selesai pada hari yang sama Alhamdulilah..balu ini akan menerima pencen penakat seumur hidupnya!

sedaya upaya selesaikan secepat mungkin...

5.Sebut pasal balu ni..aku betul2 simpati..sebab apa simpati biarla rahsia..nantikan aku plak kena OSA (Akta Rahsia Rasmi kerajaan)

semoga Allah s.w.t murahkan rezeki keatasnya dan harap beliau sentisa bersabar melalui detik2 yang mendatang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan