Isnin, 14 November 2011

tak tahu tajuk pe ::


1.Boleh dikatakan setiap hari dah mula hujan..hujan je memanjang terutama belah petang..sebut pasal hujan ni biasala bulan monsun timur laut ni biasa banjirla..hajat hati nak balik kampung hujung bulan ni...biasanya ikut tahun2 sudah alamak tak lepasla nak balik kampung banjir di tengah jalan..hujan petang jugak sikit sebanyak menyukarkan sikit aku nak masuk kawasan ladang2..tanah merah beb...

2.Time hujan2 ni perut asyik lapar je..nak kuar malas..malas nak buka pintu pagaq..hujan lebat hahaha..hujan zaman moden ni leh demam tuuuuu..hujan asid la mcm2 lagi..tengok kat dapuq megi da habis hahaha dalam hati tiap2 tahun duk niat tak nak lagi makan megi tapi bedal jugak benda tu..tak tahu la pasal apo...

3.Mugo lapar tok leh tahan mako aku suh wife aku buat kuih pulut hahahaha..kuikuikui tunggu nyer tunggu kejap aku masuk dapur kejap masuk dapuq buka apo nak pastikan kuih masak cepat2 kakakaka..

lambatnya nak masak :)

4.Pulut ni kalau kena time hujan sedapppppp woooooooo

dah nak masak ni :)

5.Biasa aku suka makan benda2 berat la tok setiap sarapan pagi..asalkan kenyang leh dibawa sapa tengahari hahaha sebab tengahari belum tentu lagi aku sempat makan atau tidak...biasanya kalau aku kerja luar kompem tak makan la tengahari...dalam seminggu ada 2-3 hari jah makan tengahari..hehehe makan pagi lau bukan Nasi goreng gak kompem char kueh teow la..tak pun kueh teow thai beb..sdap tuuuuu

best wooooo@ Kluang

mamat ni pun setuju dengan aku kakakakaka@warung sejahtera kluang :)

5.Hari ni balik kerja aku pusing2 kat tapak pasar malam kampung melayu kluang yang baru...tapak luas la jugak tapi peniaga tak dak pun eh...setakat ni x dak pe pun...hujan kot hari ni pasai tu depa tak niaga..dulu kat tapak lama ok la jugak...ada nasi kerabu best kat sini..tapi jap ada jap tak dak..hm mcm sekut bata plak peniaga ni..

tapak pasar malam baru kampung melayu kluang..hm hm tak dak benda lah..

2 ulasan:

  1. sdapnya mkn pulut...suka pulut tp t.reti nk buat haha

    BalasPadam
  2. hahaha bestla pulut hok my wife buat ni..ambo pun tak pandai buat jugak tau makan je ni :)

    BalasPadam